بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020
نوشته شده توسط : رضایی
قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو کارشناس سه

قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو کارشناس سه، حساس ترین قلم تشخیص رنگ شدگی خودرو در ایران می باشد، حتی برای قطعات تعویضی فابریک خودروهای مدل بالا نیز مناسب است.

نظر به استقبال شما خریداران گرامی از محصولات کارشناس ۱ و ۲ هم اکنون کارشناس ۳ را به بازار عرضه نموده ایم که از حساسیت بسیار بالا و بر اساس اتومبیلهای خارجی و داخلی موجود در کشور طراحی و ساخته شده است. در قلم تشخیص رنگ کارشناس ۳ جهت سهولت شما علاوه بر بخش مدرج لوله داخلی از چهار طیف رنگی قرمز - زرد - سبز و آبی استفاده شده است.

نحوه کار با قسمت مدرج:
بالای دستگاه را در دست گرفته نوک تیز وسیله را به سطح مورد نظر بچسبانید. از قسمتی که دارای رنگ فابریک است ( سقف خودرو ) یک عدد شاخص بگیرید دستگاه را به آرامی به طرف بالا یا عقب بکشید هنگام جدا شدن آخرین عدد قابل روئیت را به خاطر بسپارید. سپس قسمتهای دیگر را تست کنید اعداد در تمام قسمت ها باید حدودا یکسان باشد، اگر اختلاف چند درجه بیشتر از شاخص اولیه شد رنگ شدگی حتمی است و عدم چسبندگی آهن ربا به بدنه خودرو دلیل داشتن بتونه است.

در مورد برخی اتومبیل ها با رنگ دو پوشش، هم با قسمت مدرج و هم با قسمت طیف رنگ تست کنید.

در مورد قطعات تعویضی: اگر لوله داخلی بیشتر از اندازه شاخص بیرون آمد ( آبی تا STOP ) احتمالا قطعه تعویض شده می باشد.

این توضیح در مورد تمامی اتومبیل ها صد در صد نمی باشد!

برای هر خودرو تست شاخص اولیه انجام دهید.

توجه: به دلیل حساسیت بالای دستگاه را تحت هیچ شرایطی در مجاورت اشیاء مغناطیسی از جمله کارت سوخت ، عابر بانک و تلفن همراه و ... قرار ندهید.

تمامی توضیحات داده شده به صورت کامل تر در کاتالوگ همراه محصول برای خریدار محترم ارسال می شود.

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود .

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهرهای دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قلم تشخیص رنگ, تست رنگ خودرو, قلم تست رنگ خودرو, قلم تشخیص رنگ کارشناس, تشخیص رنگ شدگی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi مخصوص پراید

اگر از ماشین پراید استفاده می کنید و قصد دارید یک دستگاه پخش مانیتوردار با قابلیت نمایش فایل های تصویری (عکس و فیلم) تهیه کنید، ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi، انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول به شکلی طراحی شده است که به خوبی روی پراید قرار می گیرد و از فرمت های MP3 ، WMA ، WAV ، MPEG ، MP4 و AV پشتیبانی می کند. این پخش کننده خودرو سایز ۲DIN دارد و اندازه ی صفحه نمایش آن ۸ اینچ است. این اندازه چندان بزرگ نیست اما برای ماشین کوچکی مانند پراید قابل قبول است. مهم تر از سایز این نمایشگر، کیفیت تصاویری است که در آن نمایش داده می شوند. صفحه نمایشگر به کار رفته در این ضبط از نوع Full HD است. یکی از نقاط قوت این ضبط ماشین قابلیت اتصال آن از طریق بلوتوث است. با این قابلیت سرنشینان ماشین می توانند بدون نیاز به کابل، موسیقی مورد علاقه ی خود را در ماشین پخش کنند.

ماشین پراید از جمله ماشین های تولید داخل کشور است که فاقد مانیتور بوده و پخش کننده ی آن معمولی است. با در اختیار داشتن ضبط ماشین تصویری لسیکسی، علاوه بر تقویت پخش کننده و سیستم صوتی ماشین، می توانید از تمامی امکانات یک خودروی مانیتوردار بهره مند شوید. پخش کننده ی خودروی لسیکسی (Lasixi) به صورت تخصصی برای خودروی پراید به بازار عرضه شده است.

  ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

مشخصات ضبط ماشین تصویری لسیکسی پراید (Lasixi Car Audio for Pride):

پخش کننده های ماشین در سایزهای مختلفی تولید می شوند. برای دسته بندی آنها از سایز DIN استفاده می شود. پخش کننده های فاقد صفحه نمایش یا با صفحه نمایش کوچک در دسته پخش کننده های ۱DIN قرار می گیرند و پخش کننده های دارای صفحه نمایش در دسته ی پخش کننده های ۲DIN قرار می گیرند. ضبط ماشین تصویری لسیکسی پراید، هم جزو دسته ی ۲DIN است و از صفحه نمایشی ۸ اینچی بهره می برد. صفحه نمایش به صورت لمسی و دارای کیفیت FULL HD است. این محصول از قابلیت نمایش دوربین دنده عقب خودرو نیز برخوردار است.

  ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید
یو اس بی ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

پورت و درگاه:

تعداد پورت از ویژگی های اصلی یک ضبط ماشین محسوب می شود. امروزه کمتر کسی از سی دی یا دی وی دی برای پخش موزیک استفاده می کند و اکثر ضبط های ماشین موجود در بازار هم به درگاه های مختلفی برای پخش موزیک مجهز شده اند. ضبط ماشین تصویری لسیکسی پراید، هم به درگاه های مختلفی جهت پخش موزیک مجهز است. شما می توانید موزیک های دلخواهتان را روی فلش مموری (USB) ذخیره کنید و از طریق این پخش کننده در ماشبن خود به آن ها گوش دهید. ویژگی این پخش کننده وجود پورت USB در قسمت پشت دستگاه است؛ بدین صورت شما می توانید فلش مموری را به وسیله ی کابل مخصوص به دستگاه متصل کرده و آن را درون داشبورد خودرو قرار دهید. این امر باعث می شود فلش مموری همواره محفوظ بماند. موزیک های دلخواهتان را می توانید به وسیله ی پورت های دیگری مانند Av ،AUX و SD با این پخش کننده گوش کنید.

  جی پی اس ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

بلوتوث:

ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi مخصوص پراید، به بلوتوث داخلی مجهز است و قابلیت های بسیاری را به شما می دهد. شما می توانید با اتصال تلفن همراهتان به بلوتوث این پخش کننده، موزیک های ذخیره شده در تلفن همراه را توسط این محصول در فضای خودرو پخش کنید؛ همچنین از این طریق می توانید با مخاطبانتان تماس تلفنی برقرار کرده و بدون نیاز به در دست گرفتن تلفن همراه، با آن ها صحبت کنید. لیست مخاطبان و تاریخچه ی تماس هم روی این محصول انتقال داده می شوند. پخش کننده تصویری لسیکسی Lasixi مخصوص پراید، قابلیت پخش فایل هایی با فرمت های MP3 / WMA / WAV /MPEG /MP4 /AV را دارد.

  آنتن جی پی اس ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

کنترل ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

سخن آخر:

ضبط ماشین لسیکسی مخصوص پراید ساخته شده است و دارای قابلیت های متعدد است. علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، این پخش کننده از موج های رادیویی FM و AM و از نمایشگر Caller ID نیز پشتیبانی می کند. با انتخاب این محصول سیستم صوتی خودروی خود را ارتقا دهید و از گوش دادن به موزیک لذت ببرید.

  کنترل ضبط ماشین تصویری لسیکسی Lasixi پراید

مشخصات فیزیکی ضبط ماشین تصویری لسیکسی:

سایز: DIN2DIN
دارای صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش: Full HD
اندازه صفحه نمایش: ۸ اینچ
پورت: USB
تعداد پورت USB: یک عدد
محل قرارگیری پورت USB: پشت
بلوتوث
Wi-Fi داخلی
پورت AV
پورت AUX
کارت خوان
پشتیبانی از دوربین خودرو
سیستم عامل سازگار ویندوز فون
مشخصات صوتی و تصویری

دیسک قابل پذیرش
فرمت های قابل پخشMP3 - WMA - WAV -MPEG -MP4 -AV

 

مشخصات دیگر:

سایر توضیحات-پشتیبانی از USB 2.0 - بلوتوث داخلی همراه با A2DP- پشتیبانی از نمایشگر Caller ID- انتقال لیست مخاطبین، تاریخچه تماس- پشتیبانی از موج های FM و AM- نمایشگر اطلاعات RDS- قابلیت پخش موزیک های گوشی همراه از طریق اسپیکرها- دارای پورت SD- بلوتوث نسخه ۴٫۰- ورژن ویندوز فون: ۶٫۰- فاقد خروجی RCA

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: ضبط ماشین, ضبط خودرو, مانیتور ماشین, ضبط ماشین تصویری, پخش کننده خودرو, ضبط ماشین لسیکسی, ضبط پرايد, پخش کننده پراید ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
جاروی فندکی و شارژی ماشین high-power vacuum
جارو فندکی ماشین یک جاروی شارژی با قدرت دور ۶۰۰۰ دور در دقیقه است که برای استفاده از آن نیازی به برق و باطری ندارید.
تمام افرادی که ماشین دارند کار تمیز کردن داخل ماشین را یکی از سخت ترین کارهای دنیا می دانند. چون در داخل ماشین جاهایی است که به راحتی قابل تمیز کردن نیست.
یکی از معضلات در پاکیزگی خودرو، نظافت درون آن می باشد امروزه جارو برقی های کوچک، این کار را تسهیل کرده اند. اما این دستگاهها به دلیل استفاده از باطری دارای قدرت کمتری هستند و نیز شارژ آن با اتمام باطری به پایان می رسد ما با معرفی این محصول به شما مشکل را حل نموده ایم جارو برقی ماشین: که شارژ آن توسط برق خودرو تامین می گردد و شما می توانید به راحتی خودرو خود را تمیز کنید.
نگران نباشید ما به شما جاروبرقی فندکی ماشین را توصیه می کنیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید.

https://www.masbi.com/images/products/niazshop/10606/parag1/parag_10606_1.jpg

 

 

ویژگیهای جارو فندکی اتومبیل:

۱- جارو فندکی ماشین یک جاروی شارژی با قدرت دور ۶۰۰۰ دور در دقیقه است که برای استفاده از آن نیازی به برق و باطری ندارید. تنها با اتصال آن به فندک ماشین قابل استفاده می باشد.

این جارو ماشین فندکی فقط رنگ آبی موجود می باشد.

۲- جارو شارژی ماشین یک وسیله سبک و کم حجم (۳۰cm در ۸cm) است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید ودر جابجایی آن مشکلی ندارید.

۳- شما با استفاده از جارو شارژی فندکی مخصوص ماشین و سری مخصوص آن می توانید تمام قسمتهای داخل ماشین زیر و اطراف صندلیها (به اصلاح سوراخ سمبه ها!) را به راحتی تمیز کنید و از کارواش بی نیاز شوید.

نحوه تمیز کردن و تخلیه مخزن آن بسیار راحت و آسان است.

https://www.masbi.com/images/products/niazshop/10606/parag1/parag_10606_2.jpg

 

۴- شما پس از استفاده از جارو فندکی خودرو می توانید به راحتی مخزن آن را تمیز کنید.

۵- جاروی شارژی ماشین می تواند بهترین هدیه برای کسی باشد که به تمیزی ماشین خود علاقمند است.

این فروشگاه همه محصولات را با گارانتی و تضمین تقدیم مشتریان می کند.

برند این محصول high-power vacuum  می باشد.

 

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: جارو شارژی ماشین, جارو فندکی ماشین, جارو برقی ماشین, خرید جاروی ماشین, جارو فندکی خودرو, جارو شارژی خودرو, خرید جارو فندکی ماشین, خرید جارو شارژی ماشین, تمیز کردن داخل ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
جا موبایلی ماشین گریپ گو GripGo اصل
جا موبایلی اتومبیل GripGo وسیله ای برای نگهداری از تلفن همراه در ماشین است.
اگر تلفن همراه را در جیب بگذارید که موقع زنگ زدن مجبورید در حین رانندگی به سختی از جیب خود بیرون آورید و اگر جلوی ماشین قرار دهید هنگام پیچیدن و تکانهای ماشین امکان افتادن آن زیاد است. اما جا موبایلی گریپ گو این مشکل را حل کرده است.

جا موبایلی ماشین گریپ گو grip go اصل


ویژگی های جا موبایلی اتومبیل grip go اصل:
۱- جا موبایلی خودرو grip go به شیشه یا داشبود متصل شده و دارای یک صفحه ژله ای جادویی است که موبایل، تبلت، mp4، mp3 و هر وسیله شما به راحتی به آن می چسبد و نمی افتد!
۲- شما می توانید ارتفاع و طول و چپ و راستی جاموبایلی ماشین را در هر لحظه تنظیم کنید.
۳- شما می توانید جا موبایلی گریپ گو را علاوه بر ماشین در میز کار یا هر جای دیگر نصب کنید و دیگر نگران افتادن و یا گم شدن موبایل، تبلت و... نباشید.

جا موبایلی ماشین گریپ گو grip go اصل


۴- دستگاه grip go بهترین جا موبایلی برای ماشین است که تا وقتی از ان استفاده نکرده اید از مزایای آن مطلع نیستید.

۵- جا موبایلی داخل خودرو یکی از محبوب ترین وسایل اتومبیل در اروپا می باشد.

این محصول تنها برنگ مشکی می باشد.
برند این محصول: GripGo می باشد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: جا موبایلی ماشین, جا موبایلی ماشین grip go, خرید جا موبایلی برای ماشین, جا موبایلی خودرو, جا موبایلی داخل خودرو, جا موبایلی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
هشدار دهنده خواب راننده وارنینگ اسلیپ
وجود دستگاه هشدار دهنده خواب مانع از بروز حوادث خطرناک می شود.
یکی از مشکلاتی که هنگام رانندگی برای راننده پیش می آید خواب آلودگی پشت فرمان است که خطرات جبران ناپذریری را به همراه دارد.

گاهی اوقات پیش می آید که مجبوریم با وجود خستگی و احساس خواب به رانندگی خود ادامه داده و طی مسیر کنیم.

ویژگی های دستگاه هشدار خواب راننده:
۱- این دستگاه مانند هدست یا سمعک روی گوش قرار گرفته و بوسیله حسگر مخصوص وقتی شخص احساس خواب آلودگی می کند و سرش از حالت معمول خارج می شود با ایجاد صدا وی را بیدار می کند!

۲- دستگاه ضد خواب راننده به راحتی روی گوش نصب می شود و هر گاه نیاز نداشتید می توانید دکمه آنرا خاموش نمایید.
۳- شما با داشتن وسیله بیدار کننده راننده می توانید به راحتی در شب سفر کنید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
۴- این وسیله با توجه به کاربرد زیاد آن علاوه بر رانندگان می تواند برای نگهبانان، اپراتورهای ماشین آلات، پرستاران و... مورد استفاده قرار گیرد.
۵- دستگاه بیدار کننده راننده یکی از محصولات پرطرفدار دنیا در زمینه رانندگی می باشد.

این محصول تنها برنگ مشکی در بازار می باشد.
برند این محصول: همسفر می باشد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه هشدار دهنده خواب راننده, دستگاه ضد خواب راننده, دستگاه بیدار کننده راننده, خرید هشدار دهنده راننده, وسیله جلوگیری از خواب راننده, وسیله هشدار دهنده خواب, سیستم ضد خواب راننده, خرید هشدار دهنده خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قرص اکتان بنزین داینوتب (۱۲ عدد قرص یک گرمی)
داینوتب چیست ؟
قرص سوخت(داینو تب) ترکیبی منحصر بفرد از نیرو دانه های کاتالیزور اشتعال زای کلاس۳ است که به صورت قرص فشرده در آمده, ۱۰۰% فعال است و هنگام افزوده شدن به بنزین یا گازوئیل قابلیت انحلال بسیار بالایی دارد. با بهینه کردن سوختهای هیدروکربنی موجب تولید انرژی بیشتری از احتراق گشته و میزان آلایندگی و رسوبات محفظه احتراق را به حداقل می رساند. در حقیقت استفاده از داینو تب موجب کاهش هزینه ها و حداکثر استفاده از سوخت تهیه شده می گردد .

فواید استفاده از قرص داینوتب:


افزایش عمر مفید خودرو
افزایش کارایی موتور
کاهش مصرف سوخت
کاهش گازهای آلاینده خروجی خودرو ها
کاهش رسوبات
افزایش شتاب خودرو

درصد افزایش اکتان بنزین :
آزمایشهای انجام شده در پژوهشگاه صنعت نفت ایران حاکی از افزایش اکتان بنزین معمولی از ۷۴ به ۸۹ می باشد. (نتایج آزمایشات داخلی و خارجی موجود می باشد.)

توضیح عملکرد داینو تب:
۱٫ درصد احتراق سوخت را بالا می برد در نتیجه فشار پیستون ها بالا تر رفته و توان خودرو افزایش می یابد.
۲٫ احتراق نزدیک به کامل موجب کاهش مصرف و گازهای آلاینده خروجی می گردد.
۳٫ به علت از بین رفتن رسوبات کربنی, حرارت داخل موتور کاسته شده و عمر مفید موتور افزایش می یابد.
۴٫ با تثبیت سوخت موجب افزایش تاریخ مصرف آن گشته و پیش سوزی را از بین می برد.

طریقه مصرف داینوتب :
یک عدد قرص قبل از زدن بنزین داخل باک خودرو بیندازید. هر قرص برای ۶۰ لیتر کافی است.
این قرص با توجه به قیمت بنزین و کارائی بالا در کم کردن مصرف سوخت بسیار با صرفه می باشد.

تائیدیه:
دارای تائیدیه افزایش اکتان از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا ( EPA )
دارای گواهینامه تست از شرکت جنرال موتورز
مورد تائید شرکت m.e.m خودرو ( آپشن ایساکو )

نحوه ارسال :
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهرهای دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قرص بنزین, قرص سوخت, داینوتب, قرص اکتان بنزین, dyno tab, قرص داینوتب, فروش قرص بنزین, خرید قرص بنزین, قرص اکتان بنزین داینوتب, خرید قرص اکتان داینوتب, فروش قرص اکتان داینوتب ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
کابل رابط باطری به باطری خودرو ( ۲ متری )

کابل رابط باطری به باطری خودرو
نام تجاری :: SKY
محصول کشور :: چین

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: کابل رابط خودرو, کابل برق خودرو, کابل چنگکی برق, کابل باطری, کابل باطری به باطری, کابل قوی برق, کابل برق ماشین, خرید پستی کابل باطری به باطری, خرید اینترنتی کابل باطری به باطری ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
پمپ باد فندکی فلزی استیل خودرو و… با قدرت بالا

نیاز جهان لحظات خوشی را برای شما آرزومند است

پمپ باد فندکی فلزی استیل خودرو و... با قدرت بالاReviewed by نیاز جهان on Dec 28Rating: 1.0پمپ باد فندکی فلزی استیل خودرو پمپ باد فندکی فلزی استیل مخصوص ماشینهای سواری قدرت بالا و فوق العاده

در صورت پرداخت انلاین با ۱۰ درصد تخفیف  فقط ۸۳۷۰۰ تومان

پمپ باد فندکی فلزی استیل مخصوص ماشینهای سواری  قدرت بالا و فوق العاده
یک همراه خوب درمسافرت برای خانواده ها
این پمپ باوصل شدن به جا فندک ماشین
به راحتی باد لاستیک ها را تنظیم می کند.

یک همراه خوب درمسافرت برای خانواده ها
این پمپ باوصل شدن به جا فندک ماشین به راحتی باد لاستیک ها را تنظیم می کند

دیگه در مسافرت نگران کم باد شدن ماشین خود نباشید

دارای بدنه فلزی و بسیار محکم می باشد
اندازه آن به اندازه یک اتوی مسافرتی و وزن تقریبی ۲ کیلوگرم می باشد .
جنس مواد و گیربکس پمپ باد استیل از نوع درجه ۱ و مرغوب می باشد .

حتی برای ماشینهای مانند مینی بوس و یا خاور و نیسان وانت بار و یا ماشین شاسی بلند مانند رونیز و یا پاترول و یا اسپورتیج و ماشین جنسیس و …نیز براحتی جواب می دهد .

مناسب برای باد کردن لاستیک ماشین و دوچرخه و موتور و توپ و وسایل بادی و…
دارای ۳ مدل سوزن برای باد کردن

روش های قدیمی تعویض چرخ و باد کردن دستی لاستیک را فراموش کنید

همچنین این دستگاه دارای شیلنگ قوی و درجه ی باد بسیار قوی میباشد که در مدت زمان ۲ دقیقه حتی تایر کامل خالی شده ی اتومبیل شاسی بلند را از روی زمین بلند میکند.

 قابل استفاده برای کسانی که به استخر های
دورازمحل زندگی می روند (نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید)

 قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی
جهت توپ فوتبال و الیبال بسکتبال و…

 قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه وموتورسیکلت

قابل استفاده در مدارس دانشگاهها مراکز فنی حرفه ای

بدون نیاز به استفاده از جک جهت باد نمودن تایر خودرو
تنظیم باد تایر اتومبیل در ۱ دقیقه
کوچک و کم جا و قابل حمل در همه جا
دارای درجه تنظیم باد روی خود دستگاه
بدون نیاز به شارژ
دارای قدرت و کیفیت فوق العاده

پمپ های ما در پنج مدل : ــ کم قدرت ــــ متوسط
ــــــ پرقدرت – چراغدار – برقی فندکی می باشند

پمپ باد فندکی پراید
پمپ باد فندکی هیوندای
پمپ باد فندکی جنسیس
پمپ باد لاستیک پژو
پمپ باد فندکی لاستیک خودرو ریو
پمپ باد فندکی لاستیک ماشین اسپورتیج
پمپ باد فندکی لاستیک خودرو پژو ۲۰۶
پمپ باد فندکی لاستیک ماشین ۴۰۵
پمپ با د حرفه ای ماشین
پمپ باد فندکی -مینی ایر کمپرسور- پمپ باد فندکی -پمپ باد ۱۲ ولت-پمپ باد فندکی پمپ باد فندکی-مینی پمپ باد همراه

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: تلمبه فندکی ماشین, جاروی فندکی خودرو, شارژر فندکی, شارژر فندکی htc, شارژر فندکی usb, شارژر فندکی آیفون, شارژر فندکی باطری لپ تاپ, شارژر فندکی خودرو, شارژر فندکی سامسونگ, شارژر فندکی لب تاب, شارژر فندک ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
مایع از بین برنده خط و خش رنگ خودرو Formula 1‎ ( محصول کشور آمریکا )
ویژگی های مایع از بین برنده خط و خش رنگ خودرو Formula 1:
۱ - از بین برنده انواع خط و خش های سطحی که به آستر نرسیده اند.
۲ - از بین برنده خش هایی که در اثر شستن خودرو و یا ساییدگی به شاخه درختان ایجاد شده اند.
۳ - مطابق با آخرین تکنولوژی رنگ و پولیش
۴ - همخوانی بسیار عالی با انواع رنگها (روغنی ، متالیک)
۵ - مقاوم در مقابل شستشو و تابش نور خورشید
۶ - جلاء دهنده رنگ و بازگردانند به حالت اولیه
۷ - استفاده سریع و آسان بدون نیاز به تجربه
۸ - بر طرف کننده ۷۰ تا ۸۰ درصد خش های بدنه خودرو
۹ - بدون نیاز به کد رنگ ، متناسب برای تمامی رنگ ها
۱۰ - مناسب برای خودرو های ایرانی و خارجی

طریقه مصرف :
ابتدا محل خراشیدگی را به خوبی شستشو دهید ، پس از خشک شدن مقداری از مایع خشگیر Formula 1&lrm, را برروی دستمال نخی نرم ریخته و بر روی محل خراشیدگی مالش دهید .

محصول کشور آمریکا

نشان تجاری محصول : Formula 1

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خش گیر خودرو, مایع از بین برنده خط و خش رنگ خودرو, خشگیر, خشگیری, مایع خشگیری, لوازم خشگیری, خشگیر فابریک, خشگیر آمریکائی, بهترین خشگیر خودرو, خشگیر فرمول وان, خشگیر فرمول1, خش گیر Formula 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
خشگیر سطحی و نیمه سطحی Formula 1‎ ( محصول کشور آمریکا )
برطرف کننده خش های سطحی و نیمه سطحی به شکلی که خش دیگر قابل روئیت نمی باشد .
بر طرف کننده آسیب های که بر رنگ خودرو وارد شده وباعث تغییر رنگ خودرو شده است .
برطرف کننده لکه غیر سمغ ، درخت و... .
بر طرف کننده اثر فضله پرنده ، باران اسیدی و ...
طریقه مصرف :
پس از شستشو خودرو و خشک شدن کامل آن مقداری از محصول را بر روی قسمت مورد نظر قرار داده و با پارچه نرم بر بدنه خودرو مالش دهید

محصول کشور آمریکا
نشان تجاری محصول : Formula 1

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خمیر خش گیر بدنه ماشین, محتویات خش گیر, سیستم خش گیری, کیت خش گیر, از بین برنده انواع خط و خش, سطحی ونیمه, خمیر خشگیرآمریکائی, خمیرخشگیر خودرو, از بین برنده اثر فضله پرندگان, از بین برنده جای سنگ ریزه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل چرخ خودرو ( ضد سرقت )
برای اولین بار در ایران
با خیالی آسوده خودرو خود را پارک نمائید !
سرقت شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

با نصب قفل چرخ خودروی شما دیگر گزینه سارقان نیست
بهترین ابزار جهت ارتقا ایمنی لاستیک خودرو در برابر سارقان
یک بازدارنده مطمئن در برابر سرقت لاستیک خودرو
وسیله ای برای حذف عامل استرس
قابل نصب بر روی هر چهار چرخ خودرو نصب سریع و آسان
بهترین ابزار جهت جلوگیری از سرقت رینگ و لاستیک فقط یکبار برای همیشه قفل ها بر روی لاستیک خودرو ببندید دیگر فقط کسی می تواند لاستیک ها را باز کند که کلید آنرا داشته باشد

این محصول شامل ۴ عدد قفل چرخ و دو عدد کلید قفل میباشد.

توجه مهم : این محصول قابل استفاده بر روی تمامی محصولات ایران خودرو ( به غیر از سمند ) میباشد .

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .

نحوه ارسال:
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل چرخ, قفل لاستیک, قفل ضد سرقت, قفل لاستيك خودرو, خرید پستی قفل چرخ, خرید پستی قفل لاستیک, خرید پستی قفل تایر, خرید اینترنتی قفل لاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل چرخ خودرو ( مخصوص پراید )
برای اولین بار در ایران
با خیالی آسوده خودرو خود را پارک نمائید !
سرقت شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

با نصب قفل چرخ خودروی شما دیگر گزینه سارقان نیست
بهترین ابزار جهت ارتقا ایمنی لاستیک خودرو در برابر سارقان
یک بازدارنده مطمئن در برابر سرقت لاستیک خودرو
وسیله ای برای حذف عامل استرس
قابل نصب بر روی هر چهار چرخ خودرو نصب سریع و آسان
بهترین ابزار جهت جلوگیری از سرقت رینگ و لاستیک فقط یکبار برای همیشه قفل ها بر روی لاستیک خودرو ببندید دیگر فقط کسی می تواند لاستیک ها را باز کند که کلید آنرا داشته باشد

این محصول شامل ۴ عدد قفل چرخ و دو عدد کلید قفل میباشد

توجه مهم : مخصوص خودرو پراید

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل ضد سرقت پراید, قفل پراید, خرید قفل پراید, خرید پستی قفل پراید, خرید پستی قفل ضد سرقت, خرید اینترنتی قفل ضد سرقت, قفل پراید ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
پودر کاهش مصرف سوخت ( ۳۰ درصد )
این محصول حاصل چند سال تلاش پیگیر گروه تحقیق موسسه در استفاده از انرژی خام موجود در گیاهان و کاهش ENTROPY در اکو سیستم ها بوده . که منجر به تولید فرآوری شده از محصولات گیاهی گردیده و اثرات آن بر کاهش مصرف سوخت در وسایل نقلیه موتوری ، افزایش راندمان ، افزایش گشتاور نیرو و شتاب به تائید رسیده است .
این محصول در سه استان کشور نیز مورد آزمایش میدانی قرار گرفته و نتایج زیر حاصل شده است :

۱ _ ۸۵ درصد از پاسخ دهندگان متوسط کاهش مصرف ۲۷ درصد را تائید کرده اند .
۲ _ ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان شتاب ماشین را عالی و ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان شتاب ماشین را خوب و بهتر از گذشته اعلام نموده اند.
۳ _ ۹۰ درصد ماشین های بنزین سوز کاهش متوسط ۲۰ درصد مصرف و ۹۰ درصد ماشین های دوگانه سوز نیز کاهش متوسط ۳۰ درصد مصرف را تائید کرده اند .
۴ _ ۸۵ درصد ماشین های کاربراتوری بطور متوسط ۲۷ درصد کاهش مصرف سوخت و ۸۵ در صد ماشین های انژکتوری نیز بطور متوسط ۳۰ درصد کاهش مصرف سوخت را تائید کرده اند و در نهایت ۹۰درصد پرسش شوندگان کارائی ( به سوزی ) موتور ، میزان انطباق با انتظارات و رضایت کلی محصول را عالی گذارش کرده اند

دارای گواهی ثبت اختراع ۳۹۰۰۷۰۴۵۶
دارای تائیدیه رسمی از مراکز دانشگاهی و آزمایشگاهی کشور بر اساس استاندارد ISIRI 6653-ISO 4106 STANDARD

هر بسته مناسب برای ۲۵۰۰ کیلومتر
دارای برچسب هلوگرام
تحت پوشش پارک علم و فن آوری گیلان ( GSTP )
دارای کاتالوگ راهنمای فارسی

طریقه ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل ۳ الی ۵ روز کاری .
جهت ارسال محصول نوشتن کد پستی ۱۰ رقمی در انتهای آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: راهههاى ساده براى کاهش مصرف سوخت اتومبيل, 35 توصيه براي کاهش مصرف بنزين, کاهش مصرف سوخت پارس, کاهش مصرف سوخت (پژو پارس , 405 , سمند), خريد اينترنتي کيت کاهش مصرف سوخت, خريد اينترنتي پودر کاهش مصرف سوخت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل کارشناس دو مگنتی
قلم مگنتی تشخیص رنگ شدگی اتومبیل کارشناس دو II مناسب افرادی است که:
۱٫ قصد خرید خودرو های گران قیمت دارند.
۲٫ کارشان خرید و فروش ماشین است.

(( شما با استفاده از این محصول خودتان کارشناس رنگ شدگی خودرو می شوید ))

(( بدون خطا حتی قطعات تعویضی فابریک کارخانه ))

مشخصات محصول :
دارای درجه TOP و SIDE برای قسمت های افقی و عمودی
همراه کاتالوگ فاری و انگلیسی
دارای برچسب هلوگرام و شماره ثبت ۱۱۸۴۱۸

این محصول به دلیل مخروطی بودن آهن ربای آن کمترین برخورد را با بدنه خودرو دارد و این یکی از دلایل دقت بالای محصول میباشد ، تا حدی که می تواند قطعات تعویض شده را هم تشخیص دهد.

اگر شما بدنبال خصوصیات زیر هستید این محصول نیاز شما را برطرف می کند:
دستگاه تشخیص رنگ خودرو
قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل
قلم تست رنگ خودرو
دستگاه ضخامت سنج رنگ
تشخیص رنگ ماشین
بهترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو
بهترین دستگاه تست رنگ خودرو

دقت بعمل آمده در کارخانه :
قبل از خارج شدن هر دستگاه از کارخانه , استاندارد کالیبراسیون دقت ضخامت سنج چک می شود.
اعداد خوانده شده از نظر دقت دستگاه در ابتدا و انتها اندازه گیری و برای درجه بندی ضخامت چک می شود.
بدلیل ضد ضربه بودن غلاف و ضد زنگ بودن قطعات بکار رفته، دستگاه نیاز به تعمیرات خاص ندارد.
عمر دستگاه در صورت استفاده درست نامحدود می باشد.

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه تشخیص رنگ خودرو, قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل, قلم تست رنگ خودرو, قیمت دستگاه ضخامت سنج رنگ, تشخیص رنگ ماشین, بهترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو, بهترین دستگاه تست رنگ خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
دستگاه تست رنگ خودرو مگنتی کارشناس I
حتی اگر شما که فقط یکبار قصد خرید اتومبیل دارید، به یک وسیله تشخیص رنگ شدگی اتومبیل نیاز دارید.
یکی از مهمترین قسمتهای اتومبیل که باید از سلامت کامل برخوردار باشد بدنه آن است. درگذشته اینکار به صورت تجربی و با حدس و گمان انجام می شد که طبیعتا درصد خطا بسیار بالا بود، ولی هم اکنون با این وسیله بسیار دقیق و حساس هر فردی بدون نیاز به تخصص به راحتی و در کمتر از ۱۰ دقیقه می تواند قسمتهای مختلف بدنه اتومبیل را از لحاظ رنگ شدگی تست و کارشناسی نماید، بنابراین افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند در هنگام خرید اتومبیل دیگردچار شک و تردید نخواهند شد و با اعتماد بنفس بالاتری در معامله اتومبیل شرکت خواهند کرد.

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.

نحوه ارسال :
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قلم تشخيص رنگ شدگي مگنتي, دستگاه تشخيص رنگ خودرو, آزمایش رنگ شدگي, قلم تشخيص رنگ شدگي اتومبيل, تست رنگ شدگي, وسيله تشخيص رنگ, خريد لوازم خودرو قلم تشخيص رنگ, دستگاه تشخيص رنگ شدگي اتومبيل, دستگاه تست رنگ مگنت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
خمیر واکس بدنه خودرو Formula 1 ( محصول کشور آمریکا )

بدلیل داشتن واکس کارنابای طبیعی (با استفاده از تکنولوژی نانو) نوعی فیلم محافظ بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند که سطح رنگ را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار می دهد و به آن درخشش فوق العاده ای می دهد. به عبارت دیگر شما با استفاده از این محصول محفاظت رنگ و واکس خودرو را در یک حرکت انجام می دهید.

ماندگاری این محصول بر روی رنگ خودرو ۱۲ ماه است. (ماندگاری یک ساله در شرایط استاندارد امکان پذیر است اما در ایران به دلیل استفاده شهرداریها از مواد ضد یخ غیر استاندارد، ماندگاری این واکس ها به نصف کاهش پیدا می کند. این زمان در شمال ایران نزدیک به یک سال و در شهرهای کویری و سردسیر به ۶ ماه کاهش پیدا می کند.

Features - Made From #1 Grade Carnauba Wax. - Beads Water Up To 12 Months. - Restores Auto Paint Finishes To Look Like New. - Safe for all paint finishes, including clear coat. - Advanced micropolishers remove minor scratches and haze, bringing out the true, rich color of auto paint. - Leaves pure Carnauba Wax protection that lasts for up to 12 months. - Gives a high-gloss shine that lasts. - Goes on fast, wipes off easily.

محصول کشور آمریکا
نام تجاری محصول : Formula 1

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.

نحوه ارسال :
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: واکس محافظ رنگ خودرو, خرید واکس محافظ رنگ خودرو, خرید واکس خودرو, واکس خودرو, واکس خودروفرمول 1, واکس خودرو Formula 1, واکس براق کننده رنگ خودرو, خرید واکس براق کننده رنگ خودرو, خرید واکس فرمول یک ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
دستگاه سنجش باد دیجیتالی (با ۳ ماه گارانتی)

تنظیم باد لاستیک خودرو مساوی است با :

. کاهش مصرف سوخت
. کاهش میزان اصطحلاک ماشین
. افزایش شتاب خودرو
. احساس آرامش در هنگام رانندگی
. کاهش هزینه تعمیر و نگهداری اتومبیل تا ۴۶ % در سال

فشار باد مناسب قدرت تایر را در برابرنیروی وزن و شرایط مختلف رانندگی مانند ترمز کردن ,شتاب گرفتن و غیره بیشتر می کند .
بهترین وضعیت تایر ,با فشار باد مناسب مهیا می شود ,بنابراین باید حداقل دو هفته یکبار فشار باد را تنظیم کنید .

اگر فشار باد زیاد باشد معایب زیر ظاهرمی شود:

باریک شدن سطح تماس و کاهش قابلیت های تایر و پایداری آن .
سلب آرامش و راحتی در رانندگی!
ساییده شدن بیش از حد قسمت میانی.
قابلیت جذب نیرو های وارده از جاده به لایه های میانی از بین می رود و با کم شدن استقامت آنها در برابر نیروها آسیب پذیریشان زیاد می شود .
به دلیل تجمع نیروهادر مرکز آج ها لایه های لاستیکی در زمان گرم شدن تمایل زیادی به جدا شدن دارند.

اگرفشار باد کم باشد معایب زیرظاهر می شوند:

زیاد شدن مصرف سوخت به دلیل افزایش سطح تماس با جاده
اگر چرخ های جلو کم باد باشند فرمان سفت و یا به یک سمت کشیده می شود
ساییده شدن سریع تر و بیشتر قسمت بیرونی آج ها
در زمان حرکت به دلیل تغییر شکل زیاد در منطقه تماس با جاده حرارت فوق العاده بالا می رود و امکان جداشدن لایه ها بیشتر میشود که این مساله خطرات زیادی در پی دارد
موج دار شدن و بالا رفتن حرارت در سرعت های بالا
له شدن تیوپبین رینگ و حلقه داخلی تایر

با قابلیت نشان دادن Psi . Bar و ...
دارای استاندارد CE اروپا

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .
نحوه ارسال :

مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .


خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: درجه باد, لاستيک, باد لاستيک, اندازه باد لاستيک, اندازه باد لاستيک چرخ ها, درجه باد لاستيک, چگونه اندازه باد لاستيک ها رابفهميم, اندازه مناسب باد چرخ ها, چگونه از فرسودگي لاستيک ها جلوگيري کنيم, با اندازه باد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
واکس TURTLE (واکس محافظ رنگ خودرو)
TURTLE نوعی واکس با خاصیت براق کنندگی سیلیکونی می باشد که سطح رنگ خودرو را همانند یک بدنه واکس شده درخشان و براق می کند در حالی که هیچ چربی روی بدنه دیده نمی شود.
استفاده از واکس TURTLE باعث ایجاد فیلم محافظ نیز می شود که سطح بدنه خودرو را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار میدهد.

سطح بدنه خودرو پس از استفاده از واکس TURTLE درخشندگی بسیار بالا و خیره کننده ای را در قبال بازتاب نور پیدا خواهد کرد که این درخشندگی نه تنها با واکس معمولی هیچگاه به وجود نمی آید بلکه تا مدتها حتی با شستشوهای مکرر خودرو از بین نخواهد رفت.
خودرویی که توسط واکس TURTLE براق شده باشد به دلیل خاصیت منحصربفرد این ماده، در هنگام بارندگی و خیس شدن سطح بدنه خودرو به واسطه حالت خاص قرارگیری قطرات آب بر روی خودرو جلوه بسیار زیبا و دوست داشتنی را ایجاد خواهد کرد (قطره باران).
واکس TURTLE عمل واکس زدن خودرو را حتی برای افراد غیر حرفه ای آسان میکند و کمتر باعث خستگی شما خواهد شد و این خاصیت در هزینه و وقت شما صرفه جویی خواهد کرد تا بتوانید خود در هر زمان اقدام به واکس زدن خودروی خود نمایید.

واکس TURTLE همچنین به دلیل عدم ایجاد هرگونه چربی جهت براقی بر روی بدنه (بر خلاف واکسهای معمولی خودرو) نه تنها گرد و غبار و آلودگی را جذب نمیکند بلکه سطح خشک و لیز بدنه باعث دفع و سر خوردن گرد و غبار از روی آن میشود و همچنین شستشوی خودروی شما را به دلیل ایجاد سطح صاف و بدون ناهمواری بسیار آسان کرده به طوری که گاهی تنها با ریختن آب تنها خودروی شما کاملا تمیز خواهد شد.

از هر قوطی واکس TURTLE میتوان برای ۲ تا ۳ بار واکس زدن کل بدنه خودرو استفاده کرد.
محصول کمپانی TURTLE آمریکا

نحوه ارسال:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهرهای دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: واکس خودور, پوليش خودرو, براق کننده بدنه خودرو, پوليشکاري, براق کردن بدنه خودرو, محافظت از اشعه UV, محافظ رنگ خودرو, جلا دهنده رنگ خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
شمع سوزنی (champion) کاهش مصرف افزایش قدرت
نحوه عملکرد شمع های خودرو :
در پیشرانه های احتراق داخلی نیروی موتور از احتراق مخلوط سوخت و هوا در انتهای مرحله تراکم بدست می آید. عمل احتراق با جرقه کوچک و سریع شمع در موتور آغاز و طی یک فرآیند پیچیده در زمان بسیار محدود صورت می پذیرد .

آیا می دانید در یک موتور ۴ زمانه در دور موتور ۳۰۰۰ دور در دقیقه شمع هر سیلندر در هر ثانیه چند جرقه میزند؟

۲۵ جرقه! در دورموتور ۳۰۰۰ دور در دقیقه، موتور در هر ثانیه ۵۰ دور می زند و در واقع ۲۵ سیکل کامل در موتور انجام می شود. در صورتیکه شمع هر کدام از جرقه های فوق را از دست بدهد مخلوط سوخت و هوای وارد سیلندر شده بدون آنکه انرژی خود را آزاد کند از محیط موتور بیرون رفته که تنیجه آن کاهش قدرت موتور و افزایش آلودگی هوا می باشد. همچنین بدلیل آنکه راننده با دور موتور مذکور به قدرت مورد نظر خود نمی رسد پدال گاز رابیشتر فشار داده و بدین ترتیب با مصرف سوخت بیشتر به مطلوب خود دست می یابد.
در واقع با بالا رفتن دور موتور تعداد دفعاتی که سوخت به موتور وارد و امکان آزاد شدن انرژی آن فراهم می شود بالا می رود و حال این موتور است که باید از این فرصت استفاده نماید.

آیا شما این امکان را برای موتور خود فراهم آورده اید؟

راه حل : تنها راه مواجه با این شرایط سخت بدون دست بردن در کل سیستم احتراق که معمولا گرانقیمت و پیچیده هستند به کار بردن شمع هایی است که بتوانند با ولتاژ ثابت جرقه قوی تر و با دقت بالا تردر زمان مناسب فراهم آورند، لذا مهندسین به سراغ فلزات گرانبهایی چون ایریدیم ، پلاتینیوم ،اوسمیم بنا به خواص خارق العاده آنها رفتند و در ساخت شمع های جدید به جای استفاده صرف از نیکل و ایتریم و آلیاژ های آنها از فلزات جدید با خواص جدید و با کمک تکنولوژی های جدید استفاده کردند.

شمع های سوزنی: بکار گیری نسل جدید شمع با ساختار سوزنی به دلیل نیاز به ولتاژ پایین تر برای جرقه زنی و نیز کاهش امکان خاموشی شعله و همچنین بوجود آوردن شعله گرمتر اولیه و احتراق مطمئن تر از دستاورد های جدید این صنعت است . بنا به خاصیت تمرکز الکترون ها در سر سوزنی شکل الکترود مثبت امکان تخلیه الکتریکی در دهانه باز تر شمع با همان ولتاژ قبلی فراهم است ، بازتر بودن دهانه شمع و جرقه بلند تر شعله گرمتر و در نتیجه احتراق مطمئن تر را حاصل می کند . همچنین با کمک جرقه گرمتر و بهسوزی سوخت وارده و نیز از دست نرفتن فرصت های جرقه زنی و داشتن سیکل های قدرت بیشتر با یک استدلال ساده افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت نسبت به شمع های عادی قابل پیش بینی است ، همچنین کارخانجات معتبر با تست خودرو بر روی داینامومتر این استدلالات را در واقعیت تست و نتایج را منتشر کرده اند.
با افزایش بهسوزی و احتراق کاملتر از آلایندگی های اگزوز کاسته و نتیجه آن کاهش آلودگی هوا و نیز افزایش عمر سیستم کاتالیزور اگزوزمی شود. عمدتا کاتالیزور ها با رسوب ذرات نسوخته ، گرفته و موجب خروج با مشکل گاز های خروجی موتور ، کم شدن کارآیی موتور و فشار آوردن به اجزای موتور می گردد.

محصول کشور آمریکا
نام تجاری محصول : CHAMPION

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .
نحوه ارسال :

پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: بهترين نوع شمع, کاهش مصرف سوخت, کدام شمع بهتر است, شمع مناسب خودرو, شمع مناسب خودرو هاي بنزين سوز, روش هاي کاهش مصرف سوخت, چگونه توان خودرو را افزايش دهيم, چگونه مصرف ينزين خودرو را کاهش دهيم ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
پولیش خشگیر آلمانی سوناکس SONAX مخصوص خودروهای نقره ای
پولیش واکس رنگی سوناکس SONAX با داشتن رنگدانه های نقره ای، خش های روی بدنه خودرو را پوشش میدهد. با استفاده از این پولیش خشگیر آلمانی به سادگی میتوانید خش های بروی بدنه خودرو را برطرف نمائید.
پولیش واکس رنگی SONAX علاوه بر از بین بردن خش های روی بدنه خودرو بدلیل داشتن واکس کارنابای طبیعی (با استفاده از تکنولوژی نانو) نوعی فیلم محافظ برروی بدنه خودرو ایجاد میکند که سطح بدنه خودرو را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار میدهد و به آن درخشش و براقیت فوق العاده ای می دهد.
به عنوان دیگر شما با استفاده از این محصول پولیش، حفاظت رنگ و واکس خودرو را در یک حرکت انجام میدهید.

طریقه مصرف:
اتومبیل را بشویید بطری را به خوبی تکان داده و با پارچه ای نرم بر روی بدنه خودرو بمالید و پس از مدت کوتاهی با پارچه ای تمیز پاک نمائید.
توجه داشته باشید این کار را بدور از تابش مستقیم نور خورشید و حرارت زیاد انجام دهید.

محصول شرکت SONAX آلمان متناسب برای انواع خودروهای تولید داخل و خارج از کشور (انواع رنگهای نقره ای)
به همراه یک قلم خشگیر مخصوص SONAX (اشانتیون)

کسب اطلاعات بیشتر www.sonax.com

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خريد پوليش خشگير, سوناکس نقره ای, پوليش خش گير, واکس براق کننده, واکس براق کننده خودرو, واکس ضد اشعه خورشيد, SONAX ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قلم خشگیر خودرو SUPER PEN
قلم خشگیر مطابق با کد رنگ خودرو شما بوده و با شستشو پاک نمی شود.
مناسب برای خودروهای ایران خودرو و سایپا

کد رنگ را از کجا پیدا کنیم ؟
کد رنگ خودرو معمولا در یکی از چهار قسمت ماشین درج می گردد:
۱ - لای درب راننده
۲ - لای درب شاگرد
۳ - کنار شماره موتور ماشین بر روی پلاک فلزی
۴ - بر روی شیشه های عقب خودرو بر روی برگه کاغذی ( در خودرو های صفر )

این قلم مانند قلم فیکس ایت پرو ( Fix it pro ) نمی باشد. داخل این قلم رنگ خودرو می باشد نه مایع بدون رنگ.

توجه بسیار مهم :
خریداران محترم مستحضر باشند که هیچ نوع قلم خشگیری وجود ندارد که خش بدنه خودرو را مانند روز اول کند ،این قلم و تمامی قلم های خشگیر فقط برای ترمیم رنگ می باشند. ( فریب تبلیغات غیر واقعی را نخورید)

(( حتما از لیست بالا کد رنگ را به دقت انتخاب نمائید ))

توجه داشته باشید : لیست رنگ ها ابتدای هر ماه بروز رسانی می شود.

نحوه ارسال :
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: خريد اينترنتي قلم خشگير, خريد پستي قلم خشگير, قلم خشگير ايران خودرو, خريد پستي قلم خش گير ماشين Fix It Pro, قلم خش گير ماشين Fix It Pro, قلم خش گير ماشين, خش گير ماشين, خشگير ماشين, ماشين, اتومبيل, خشگير, خش گير ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل زاپاس پژو ۲۰۶ صندوق دار
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی می کنیم.
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید.
به همراه کلید یدک .

مخصوص ۲۰۶ صندوقدار

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.

نحوه ارسال :
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل زاپاس 206, قفل زاپاس 206 صندوق دار, قفل زاپاس پژو 206, قفل زاپاس بند, قفل زاپاس بند بلند, زاپاس بند جديد براي 206, قفل زاپاس بند 405, قفل زاپاس بند خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل لاستیک زاپاس پژو ۴۰۵
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی می کنیم.
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید.
به همراه کلید یدک .

مخصوص پژو ۴۰۵

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل زاپاس 405, قفل زاپاس بند, قفل زاپاس بند بلند, زاپاس بند جديد براي 405, قفل زاپاس بند 405, پژو 405 ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل زاپاس سمند
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی میکنیم .
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد و شما می توانید با خیالی راحت لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید .

مشخصات محصول :

مخصوص سمند
نصب آسان بدون کلید باز نمی شود
به همراه کلید یدک

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .
نحوه ارسال :

پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .


خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل, زاپاس, سمند, قفل لاستیک زاپاس, قفل لاستیک زاپاس خودرو, فروش قفل لاستیک زاپاس, خریدقفل لاستیک زاپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل کارشناس دو
قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل کارشناس دو مناسب برای افرادی است که:
۱٫ قصد خرید خودرو های گران قیمت دارند.
۲٫ کارشان خرید و فروش ماشین است.
(( شما با استفاده از این محصول خودتان کارشناس رنگ شدگی خودرو می شوید ))
(( بدون خطا حتی قطعات تعویضی فابریک کارخانه ))

مشخصات محصول :
دارای درجه TOP و SIDE برای قسمت های افقی و عمودی
همراه کاتالوگ فاری و انگلیسی

دارای برچسب هلوگرام و شماره ثبت ۱۱۸۴۱۸

این محصول به دلیل مخروطی بودن آهن ربای آن کمترین برخورد را با بدنه خودرو دارد و این یکی از دلایل دقت بالای محصول می باشد، تا حدی که می تواند قطعات تعویض شده را هم تشخیص دهد.

دقت بعمل آمده در کارخانه:
قبل از خارج شدن هر دستگاه از کارخانه , استاندارد کالیبراسیون دقت ضخامت سنج چک می شود.
اعداد خوانده شده از نظر دقت دستگاه در ابتدا و انتها اندازه گیری و برای درجه بندی ضخامت چک می شود.
بدلیل ضد ضربه بودن غلاف و ضد زنگ بودن قطعات بکار رفته , دستگاه نیاز به تعمیرات خاص ندارد.
عمر دستگاه در صورت استفاده درست نا محدود می باشد.

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال:
پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه تشخیص رنگ خودرو, قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل, قلم تست رنگ خودرو, قیمت دستگاه ضخامت سنج رنگ, تشخیص رنگ ماشین, بهترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو, بهترین دستگاه تست رنگ خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قلم خش گیر ماشین با ضمانت رنگ ثابت، ساخت تایوان
با خرید قلم خش گیر ماشین با ضمانت رنگ ثابت (جانسون) برای از بین بردن خط و خش های ماشین خود، نیازی نیست به نقاش ماشین مراجعه کنید، بلکه خودتان به راحتی خط و خش های ماشین تان را محو کنید.
قلم خش گیر ماشین Correction Pen Injury Color Car مطابق با کد رنگ ماشین شما بوده و دارای رنگی با دوام و با کیفیت است و هرگز با شستشو و حرارت از بین نمی رود.
شما می توانید کد رنگ ماشین را از لیست رنگها انتخاب کنید سپس افزودن به سبد خرید را کلیک کنید تا قلم خش گیر مطابق با رنگ ماشین تان برای شما ارسال شود.
قلم خش گیر خودرو جانسون، مناسب انواع خودرو می باشد. (هم ماشینهای ساخت داخل مانند ماشینهای ایران خودرو و سایپا و هم ماشین های خارجی)
این قلم خش گیر، برای رنگ کردن و برطرف کردن خراشهای کوچک بسیار مناسب می باشد. با این قلم خش گیر، در اسرع وقت، فقط در عرض چند دقیقه خودتان ماشین تان را خش گیری نمائید و کل خط و خش های ماشین را حذف کنید.

کد رنگ ماشین را از کجا پیدا کنیم؟

کد رنگ ماشین معمولا در یکی از چهار قسمت ماشین درج می گردد:
۱ - داخل ستون درب راننده (ستون ماشین سمت راننده)
۲ - داخل ستون درب شاگرد (ستون ماشین سمت شاگرد)
۳ - کنار شماره موتور ماشین بر روی پلاک فلزی
۴ - بر روی شیشه های عقب خودرو بر روی برگه کاغذی (در خودرو های صفر)

(( حتما کد رنگ را به دقت از لیست انتخاب نمائید. سپس افزودن به سبد خرید را کلیک کنید ))
توجه داشته باشید : لیست رنگ ها چند وقت یک بار بروز رسانی می شود.

مزایای قلم خش گیر ماشین با ضمانت رنگ ثابت جانسون:

ضد آب و مقاوم در برابر شستشو و کارواش
عدم از بین رفتن رنگ در برابر اشعه خورشید
رنگی ثابت و ماندگار

  قلم خش گیر ماشین رنگ فابریک

روش استفاده از قلم خش گیر ماشین جانسون:

۱٫ محل خراش یا رنگ رفتگی را با دستمال نرم کاملا تمیز و خشک نمایید.
۲٫ قلم را عمود بر مسیر خراش قرارداده و با فشار در مسیر خراش بکشید.
۳٫ چند دقیقه صبر کنید.
۴٫ محل ترمیم شده را با یک دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید.
۵٫ بهتر است بعد از یکی دو هفته، یک پولیش روی قسمت رنگ شده بکشید. می توانید پولیش جلاسنج و امثال آن که در بازار موجود است تهیه کنید و با پنبه بکشید. البته پولیش حکم براق کردن را دارد. انواع پولیش و لوازم تزییناتی ماشین را در صفحه زیر مشاهده کنید:
پولیش و سایر محصولات تزییناتی خودرو

مهم: به علت ظریف بودن رنگهای متالیک، باید قبل از خش گیری ماشین، قلم خش گیر را به مدت ۳۰ ثانیه تکان داده و سپس جای مورد نظر را پر از رنگ کرده تا حدی که از رنگ فابریک خود برجسته تر باشد. اگر مشاهده کردید که رنگ زده شده ته نشین شده بود، بعد از خشک شدن رنگ، روز بعد دوباره خش گیری نمایید. در ضمن رنگ متالیک به علت دارا بودن اکلیل زیاد بعد از خش گیری رویه آن از رنگ فابریک خودرو تیره تر خواهد بود که برای حل آن بعد از یک روز، جای خش گیری شده را با پولیش زبر صیقل دهید. (برای مثال خراش عمودی را به صورت افقی صیقل دهید)
این قلم خش گیر به صورت رنگ ثابت بوده و با کیفیت رنگ فابریک خودرو، مواد نگهدارنده و سفت کننده تولید شده است.

طریقه نگهداری از قلم خش گیر ماشین جانسون:

بعد از اتمام کار خش گیری ماشین، نوک قلم را با پارچه تمیز کرده و در جای خنک نگهداری شود.

بهترین قلم خش گیر ماشین چیست؟

خریداران محترم مستحضر باشند که هیچ نوع قلم خش گیری وجود ندارد که به تنهایی بتواند خش و خط ماشین را برطرف کند، لطفا دستورالعمل هایی که در پاراگراف های بعدی مفصل توضیح داده شده است را رعایت کنید تا بتوانید ماشین خود را مثل روز اول کنید و از این محصول رضایت کامل را بدست آورید.

قلم خش گیر ماشین رنگ فابریک، هرگز مانند قلم هایی که فقط حاوی مایع بدون رنگ هستند نمی باشد. بلکه درون قلم خش گیر ماشین، که از ما خریداری می کنید، رنگ فابریک ماشین مطابق با کد رنگ ماشین شما گنجانده شده است.

سایر ویژگیها و موارد استفاده از قلم خش گیر ماشین:

۱٫ وسیله ای مناسب برای خش گیری ماشین
۲٫ وسیله ای با روش کار ساده و کارآمد جهت ترمیم رنگ خودرو
۳٫ مناسب ترین، به صرفه ترین و بهترین قلم رنگ ماشین که می توان در بازار یافت.
۴٫ از بین بردن رنگ پریدگی ماشین یا از بین بردن خش و خط ماشین با این قلم خش گیر امکان پذیر است.
۵٫ مناسب برای خش گیری محصولات ایران خودرو: شامل کد رنگهای انواع خودروهای شرکت ایران خودرو
۶٫ مناسب برای خش گیری محصولات سایپا: شامل کد رنگهای انواع خودروهای شرکت سایپا
۷٫ ادعا می کنیم بهترین قلم خش گیر موجود در بازار، همین قلم خش گیر ماشین رنگ فابریک است و بهترین راه خش گیری ماشین بوسیله این قلم امکان پذیر است.

دستورالعمل روش برطرف کردن خط و خش هاى رنگ بدنه ماشین:

پاک کردن خط و خش هاى روى رنگ ماشین از چیزى که فکر مى کنید آسان تر است. ماشین را بازرسى کنید و خط و خش ها را پیدا کنید. ماشین را تمیز کنید و با استفاده از قلم خش گیر ماشین، خط و خش روى خودرو را برطرف کنید.

وظیفه ى رنگ ماشین فراتر از فقط زیبا کردن ظاهر آن است. رنگ ماشین وظیفه محافظت از فلز بدنه ى ماشین در برابر زنگ زدگى و خوردگى را نیز دارد. این زنگ زدگى و خوردگى باعث از بین رفتن و پوسیدگى قسمت فلزی ماشین مى شود. اگر شما در شرایط عادى رانندگى کنید، ایجاد خراش بر روى رنگ ماشین تان اجتناب ناپذیر است.

ایحاد خط و خش بر روی بدنه ماشین مى تواند بر اثر دلایل زیر اتفاق بیفتد:

١- پرتاب شدن سنگ ریزه هاى داخل خیابان به وسیله ى عبور ماشین هاى دیگر

٢- وقتی ماشین تان را کنار ماشین دیگرى پارک مى کنید و مى خواهید که درب آن را باز کنید در این حالت ممکن است به ماشین کنارى خود ضربه وارد کنید و باعث آسیب دیدگى رنگ آن شوید.

٣- نقاط زنگ زده بر روى ماشین مى توانند به مرور باعث ایجاد افزایش خط و خش در رنگ ماشین شوند.

مشکلات رنگ ماشین، اگر به موقع برطرف نشوند و باقى بمانند، نه تنها ظاهر ماشین شما را نامناسب و کهنه نشان مى دهد بلکه مى توانند باعث زنگ زدگى بدنه ى خودرو و پوسیدگى آن نیز شوند. این خراش ها اگر به موقع ترمیم نشوند، زنگ زدگى در بخش هاى گسترده ترى از ماشین پخش خواهد شد و این به معنى هزینه ى بیشتر براى تعمیر خودرو است.

بهترین زمان براى تعمیر خط و خش هاى رنگ ماشین دقیقاً همان زمانى است که متوجه وجود آن شدید. سعى کنید که همیشه یک قلم خش گیر ماشین داشته باشید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. قلم خش گیر ماشین را مى توانید از فروشگاه مسبی خریداری کنید. مطمئن شوید که کد رنگ قلم خش گیر با کد رنگ ماشین شما حتماً یکى باشد. براى پیدا کردن کد رنگ خودرو برچسب اطلاعات خودرو که در داخل ستون خودرو قرار دارد را مطالعه کنید.

رنگ بر روى ماشین شما داراى لایه هاى مختلفى است، که این لایه ها را مى توانید در عکس زیر ببینید:

لایه های رنگ ماشین

در سطح جاده ها سنگ ریزه هاى بسیارى هستند، خاک و شن و دیگر زباله هاى موجود در کف جاده ها مى تواند بر اثر عبور وسایل نقلیه ى دیگر به سمت بقیه ى ماشین ها پرتاب شوند این اشیا هرچه قدر هم کوچک باشند باعث ایجاد خط و خش در رنگ ماشین مى شود.

مرحله ۱: نوع خط و خش رنگ ماشین و مقدار آن را مشخص کنیدانواع خش و خش در لایه های مختلف رنگ خودرو

بدنه ماشین شما از ۴ لایه ى مختلف درست شده است:
۱٫ لایه ى پوشش
۲٫ رنگ
۳٫ پرایمر(آستر)
۴٫ بدنه ى فلزى

خراش ها بر روى بدنه ى ماشین مى تواند به هر کدام از این بخش ها نفوذ کنند و عمق این خراش ها به نوع رنگ ماشین شما بستگى دارد.

عمق خط و خش را چک کنید. تشخیص عمق آسیب دیدگى بسیار مهم است به دلیل اینکه عمق آسیب دیدگى بر روش خش گیری اثر مى گذارد.

قلم خش گیر ماشین تقریباً هم اندازه ى یک مداد یا خودکار یا ماژیک است. در صورت تعمیر نکردن این خط و خش ها قسمت هاى فلزى بدنه ى ماشین شروع به  زنگ زدن مى کند. در بخش هاى فلزى زنگ زدگى ایجاد مى شود و در این شرایط  تعمیر بسیار گسترده تر و پر هزینه ترى احتیاج است تا رنگ و فلز ماشین به شرایط عادى برگردند.

نکته: اگر براى تشخیص میزان عمق خط و خش ماشین دچار مشکل شدید بهترین کار این است که خش گیری ماشین را بر اساس یک لایه عمیق تر از تشخیص خودتان انجام دهید. براى مثال اگر شما مطمئن نیستید که آسیب دیدگى در حد لایه ى لایه پوشش روشن (clear coat) یا رنگ است، ترمیم را بر اساس هر دو لایه انجام دهید. با این روش شما مطمئن مى شوید که تعمیرات لازم را انجام داده اید.

محل کد رنگ ماشین

نکته: قلم خش گیر ماشین را از فروشگاه مسبی تهیه کنید. مطمئن شوید رنگ درست و منطبق با کد رنگ ماشین خود را انتخاب کرده اید. در اکثر خودرو ها، براى یافتن کد رنگ خودرو، می توانید برچسبى که در زیر کاپوت خودرو یا داخل ستون درب طرف راننده قرار دارد را بخوانید.

مرحله ۲: آماده کردن بدنه ماشین براى شروع کار خش گیری

وسایل مورد نیاز

١- یک سطل آب و صابون

٢- پارچه ى تمیز یا حوله

٣- کاغذ سنباده(٢٠٠٠)

۴- خمیر دندان

شستن رنگ خودرو برای شروع خش گیری خودرو

مرحله ى اول: ماشین را بشویید. هر وقت که مى خواهید قسمتى از رنگ ماشین را ترمیم یا خش گیری کنید اول از همه باید آن قسمت از بدنه ى ماشین را خوب بشویید.

سنباده زدن در فرآیند خش گیری ماشین

مرحله ى دوم: سنباده زدن منطقه ى آسیب دیده. بعد از شستشوى محل آسیب دیده، شما باید قسمت آسیب دیده و اطراف آن را سنباده بزنید.

سنباده زدن محل آسیب دیده (خط و خراش ها) را صاف تر مى کنه و باعث مى شود تا کار خش گیری ماشین راحت تر انجام شود.

اگر خراش روى رنگ بدنه ى ماشین، بزرگ است شما باید از کاغذ سنباده استفاده کنید ولى اگر کوچک است مى توانید از خمیر دندان استفاده کنید.

نکته: اگر آسیب دیدگى فقط در حد لایه ى پوشش روشن (clear coat) باشد دیگر احتیاجى به سنباده زدن نیست. زیرا این لایه بیرونى ترین لایه ى خودروى شما است و تعمیر و خش گیری آن راحتر است. اگر مطمئن شدید آسیب دیدگى فقط در لایه ى clear coat است به مرحله ى سوم بروید.

استفاده از خمیر دندان در فرآیند خش گیری ماشین

مرحله ى سوم: استفاده از خمیر دندان. براى خراش هاى کوچک و کم عمق به جاى سنباده زدن مى توانید از خمیردندان معمولى استفاده کنید. اگرچه ممکن این عجیب به نظر برسد ولى خمیر دندان مى تواند به عنوان یک کاغذ سنباده استفاده شود.

مرحله ى چهارم: خراش را سنباده بزنید. براى خراش هاى بزرگ از کاغذ سنباده استفاده کنید.

از یک کاغذ سنباده ى نرم استفاده کنید، کاغذ سنباده ى ٢٠٠٠ مى تواند خوب باشد. کاغذ سنباده ى ضخیم تر مى تواند باعث شود تا سهواً لایه هاى بیرونى بیشترى برداشته شود و آسیب بیشترى ایجاد کند.

از یک تکه ى کوچک کاغذ سنباده استفاده کنید و آن را به صورت دورانى بر روش خط و خراش ها و اطراف آن بکشید. گاهى اوقات خرده هاى رنگ و ذرات ساییده شده را با یک پارچه ى تمیز پاک کنید.

مرحله ۳: خش گیری خط و خش های کم عمق ماشین

وسایل مورد نیاز:

١- پارچه ى تمیز

٢- پولیش خورو

٣- آب و صابون

۴- واکس خودرو
برای خش گیری خط های خیلی ریز و ظریف و کم عمق نیازی به قلم خش گیر ماشین نیست.

نکته: بیشتر واکس هاى ماشین داراى یک پد هستند. اگر واکس شما پد ندارد مى توانید یک حوله را جایگزین آن کنید.

بیشتر خراش هاى کوچک و کم عمق ( آنهایى که فقط تا لایه ى clear coat هستند) با ترکیبى از واکس و پولیش قابل تعمیر شدن هستند و نیازی به قلم خش گیر ماشین ندارند. پولیش مانند یک کاغذ سنباده ى نرم یا خمیر دندان عمل مى کند و سطح خارجى ماشین را صاف مى کند.

مرحله ى یک: محل آسیب دیده را بشویید. این مسئله مهم است که بر روى یک سطح تمیز ترمیم رنگ را انجام دهید.

محل آسیب دیده را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

استفاده از پولیش در فرآیند خش گیری ماشین

مرحله ى دوم: استفاده از پولیش. مقدار کمى پولیش بر روى یک پارچه ى تمیز بمالید.

با مقدار کم کار را شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشترى استفاده کنید. مراقب باشید که قسمت هاى بیش تر از نیاز را پولیش نکنید.

مرحله ى سوم: پولیش را در یک ناحیه کوچک به صورت دایره اى بکشید.

پولیش زدن را تا زمانى که خراش به طور کامل از بین برود ادامه دهید، سپس مى توانید از واکس استفاده کنید.

مرحله ى چهارم: از واکس استفاده کنید. با واکس زدن خودرو قسمت هایى از لایه ى clear coat که از بین رفته است را ترمیم می کنید.

از یک لایه ى نازک واکس استفاده کنید. آن را به آرامى روى سطح رنگ ماشین با یک حرکت دورانى بکشید، با استفاده از یک حوله یا پارچه ى تمیز واکس را آنقدر روى سطح ماشین بکشید تا محو شود.

شستم ماشین پس از خش گیری ماشین

مرحله ى پنجم: ماشین را دوباره بشویید. شستن ماشین بعد از استفاده از واکس باعث مى شود تا اثر واکس استفاده شده مشخص شود.

ماشینی که خوب واکس زده شده باشد در زمان شست و شو آب روى سطح آن نمى ایستد و سر مى خورد.

مرحله ۴: خش گیری و تعمیر خط و خش های عمیق ماشین

وسایل مورد نیاز:

۱- کاغذ سنباده (١۵٠٠)

۲- قلم خش گیر ماشین رنگ فابریک

۳- واکس خودرو

اگر آسیب دیدگی به صورت خط و خراش می باشد که قسمت فلزی بدنه ماشین را نمایان کرده است از قلم خشگیر ماشین برای خشگیری استفاده کنید.
خراش هاى عمیق اگر به موقع تعمیر و رنگ نشوند وضعیت بدترى پیدا خواهند کرد و ممکن است باعث زنگ زدگى بدنه ى خودرو شوند به همین دلیل باید به موقع تعمیر شوند.

مرحله ى اول: قلم خش گیر خودرو مناسب با رنگ خودروى خود را تهیه کنید. زمانى که تصمیم گرفتید خراش هایى که تا عمق رنگ و پرایمر(آستر) ماشین شما نفوذ کرده اند را تعمیر کنید، ابتدا باید قلم خش گیر متناسب با رنگ ماشین که کد یکسان با رنگ ماشین داشته باشد را تهیه کنید.

نکته: شما مى توانید به جاى استفاده از قلم خش گیر ماشین از رنگ و پرایمر(آستر) استفاده کنید، اما قلم خش گیر ماشین بسیار مناسب و مفید براى خش گیری است.

مرحله ى دوم: محل آسیب دیده را آماده کنید. قبل از رنگ کردن شما باید ابتدا سطح آسیب دیده را بر اساس آنچه در قسمت ٢ گفته شد آماده کنید.

براى خراش هاى عمیق تر احتیاج به کاغذ سنباده ى ضخیم تر دارید.

استفاده از قلم خش گیر ماشین

مرحله ى سوم: قبل از استفاده از قلم خش گیر ماشین آن را خوب تکان دهید. مخصوصاً اگر رنگ متالیک است و داراى ذرات ریز صدفى درخشان است و یا اگر قسمتى که مى خواهید رنگ کنید بزرگتر از یک سکه باشد حتماً رنگ را قبل از استفاده به خوبى تکان دهید.

رنگ را حداقل به مدت ٣٠ ثانیه تکان دهید تا مطمئن شوید تمام قسمت هاى ته نشین شده ى رنگ با یکدیگر به خوبى مخلوط شده اند.
مرحله ى چهارم: اندکى از رنگ قلم خش گیر را بر روى خراش بمالید. مقدارى از رنگ را استفاده کنید که مطمئن شوید یک لایه ى نازک از رنگ بر روى خراش پوشیده شده است و رنگ تمام سطح خراش را پوشش دهد.

اجازه دهید رنگ به مدت ١۵ دقیقه خشک شوید. قبل از ادامه ى کار ترمیم، باید مطمئن شوید رنگ خشک شده است.

نکته: هنگام استفاده از رنگ جدید، امتحان کنید که رنگ خش گیر ماشین با رنگ ماشین تطابق داشته باشد. تا قبل از تست کردن نمى توانید به طور صد در صد مطمئن باشید که رنگ ها منطبق هستند. اگر منطبق نیستند آن را پاک کنید و رنگ منطبق با رنگ ماشین را تهیه کنید. مقدارى از رنگ را به ناحیه مورد نظر بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. در حالت ایده آل باید زمانى مبادرت به انجام این کار کنید که شرایط آب و هوایى براى این کار مناسب باشد تا رنگ زودتر خشک شود(دماى بالاى ۵٠ درجه ى فارنهایت).

مرحله ى پنجم: از یک لایه ى نازک رنگ استفاده کنید. در هنگام رنگکارى، حتماً از لایه ى نازکى از رنگ استفاده کنید، رنگکارى را ادامه دهید تا زمانى که رنگ قسمت رنگ شده با رنگ سایر بخش هاى ماشین یکسان و همدست شود.

نکته: اگر از لایه ى ضخیمى از رنگ استفاده کنید بعد از اتمام رنگکارى، محل رنگ شده بیش از حد ضخیم مى شود و ضخیم تر از دیگر قسمت ها دیده مى شود. براى بر طرف کردن این مشکل مى توانید از یک کاغذ سنباده ى نرم استفاده کنید.

مرحله ى ششم: از clear coat استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ کاملاً خشک شد( پس از گذشت ٢ روز یا بیشتر که بستگى به شرایط آب و هوایى دارد)، باید از یک لایه ى جدید clear coat استفاده کنید.

نکته: براى رنگ کارى در قسمت هاى بزرگ، توصیه مى شود بعد از گذشت ۶٠ روز از واکس استفاده کنید. در این مدت قسمتى از رنگ بخار مى شود. در صورت استفاده ى زودتر از واکس بر روى رنگ خودرو برجستگى هاى ناخوشایندى را مشاهده خواهید کرد.

توصیه: براى خراش هاى روى قسمت هاى غیر فلزى خودرو به خصوص قسمت هاى پلاستیکى مى توانید از اسپرى هاى با رنگ منطبق با رنگ خودرو استفاده کنید.

 

۵- واکس زدن قسمت هاى ترمیم شده یا خش گیری شده ماشین

مرحله ى اول: قسمت هاى ترمیم شده ى (خش گیری شده) رنگ ماشین را با واکسى که معمولاً از آن استفاده مى کنید، واکس بزنید. واکس زدن باعث مى شود تا قسمت هاى سنباده زده شده ظاهر بهترى داشته باشند.

مرحله ى دوم: کل خودرو را واکس بزنید. براى اینکه قسمت ترمیم شده (یا خش گیری شده) از دیگر قسمت هاى خودرو درخشان تر نباشد، کل خودرو را واکس بزنید.

به طور کلى، خش گیری و لکه گیرى رنگ خودرو یک کار ساده است که مى توانید این کار را به سادگى انجام دهید. اگر شما به ظاهر خودرویتان اهمیت مى دهید، دستورالعمل هاى بالا به شما کمک مى کند زیبایی ماشین خود را بازگردانید تا تمیز و نو به نظر برسد.

روش سفارش و خرید قلم خش گیر ماشین:

ابتدا در لیست رنگها بر رنگ مورد نظر خود کلیک کنید تا انتخاب شود سپس با کلیک بر گزینه افزودن به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.
سپس با انجام مراحل بعدی (ثبت نام یا ورود به پنل، ثبت آدرس، پرداخت مبلغ سفارش)، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد. و ظرف ۲۴ ساعت، قلم خش گیر ماشین به آدرس شما ارسال خواهد شد. اگر روز تعطیل باشد، فردای روز تعطیل ارسال خواهد شد.

نحوه ارسال قلم خش گیر ماشین:

پس از ثبت سفارش و پرداخت، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.
قلم خش گیر ماشین رنگ فابریک، قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: رنگ ماشین , رنگ خودرو , قلم خش گیر , خش گیر ماشین , قلم خش گیر ماشین , قلم رنگ ماشین , قلم رنگ خودرو , خش گیری ماشین , قلم خش گیر خودرو , قلم خش گیر ماشین کد رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
پودر درزگیر رادیاتور (آمریکائی)

اگر آب رادیات شما کم میشود
اگر از زیر ماشین در حال حرکت آب یا ضد یخ میریزد
و اگر ...

احتمالا قسمتی از مسیر خنک کننده یا رادیات یک سوراخ یا ترک ریز داره که آب در حرکت و با بالا رفتن فشار از این سوراخ به بیرون میپاشد .

درز گیر رادیات به سادگی مشکل شما را حل میکند .

این مواد ، مواد پولک مانندی هستند ( از جنس رادیات ) که در رادیات ریخته میشود . این مواد در مسیر خنک کننده حرکت میکنند و اگر آب یا ضدیخ بخواهد از جایی بیرون رود به اون قسمت چسبیده و آنجا را مسدود میکنند .
و مشکل شما به همین سادگی در عرض چند دقیقه برای همیشه حل میشود .

طریقه مصرف :

فقط یک قاشق چایخورری از محتویات قوطی را در آب رادیاتور ریخته و پس از ۴۸ ساعت آب رادیاتور را عوض نمائید .

&,nbsp,محصول شرکت ALUMASEAL آمریکا

برای تمامی خودرو ها

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .
نحوه ارسال :

مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: نگهداري خودرو, پودر رادياتور درزگيرخودرو, ضد يخ, نشت ياب, درزگير رادياتور معمولي, چرا موتور خودرو جوش مي آورد, درزگیر رادیات ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
نخ پنچر گیری خودرو (به همراه لوازم جانبی)

دیگر نگران پنچر شدن تایر خودروی خود نباشید !!!!

پنچرگیری تایر بدون استفاده از جک و زاپاس در کمتر از یک دقیقه !!!

مخصوص لاستیک های تیوبلس !!!

روشی که اخیرا آپاراتی ها از آن استفاده می کنند !!!

این روش بسیار ساده میباشد و نیازی به تخصص ندارد .

به همراه راهنمای ساده تصویری در پشت جعبه محصول میباشد.

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .
نحوه ارسال :

پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

 

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: پنچر گيري, تيوبلس, پنچر, تاير خودرو, راهنماي ساده تصويري, پنچرگیری خودرو, لوازم پنچرگیری خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل زاپاس پژو پرشیا
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی میکنیم .
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید.
به همراه کلید یدک.

مخصوص پژو پرشیا ( پارس )
کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال :
پس از سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد .

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل زاپاس 206, قفل زاپاس 206 صندوق دار, قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق, قفل زاپاس بند, قفل زاپاس بند بلند, زاپاس بند جديد براي 206, قفل زاپاس بند 405, قفل زاپاس بند خودرو, قفل زاپاس بند تندر90, آپشن تندر 90 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل لاستیک زاپاس L90
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی می کنیم.
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید.
به همراه کلید یدک .

مخصوص ال ۹۰ ( تندر ۹۰ )

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال :
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل زاپاس 206, قفل زاپاس 206 صندوق دار, قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق, قفل زاپاس بند, قفل زاپاس بند بلند, زاپاس بند جديد براي 206, قفل زاپاس بند 405, قفل زاپاس بند خودرو, قفل زاپاس بند تندر90, آپشن تندر 90 ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قفل لاستیک زاپاس پراید
با توجه به زیاد شدن سرقت لاستیک زاپاس خودرو ما قفل ضد سرقت لاستیک زاپاس را به شما معرفی می کنیم.
این محصول به هیچ عنوان قابل شکسته شدن یا باز شدن ( بدون کلید ) نمی باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده لاستیک زاپاس خودرو را در ماشین قرار دهید.
به همراه کلید یدک .

مخصوص پراید

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود.

نحوه ارسال :

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران ۲۴ ساعت و در شهر های دیگر ۴۸ ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: قفل زاپاس پراید, سرقت لاستيك زاپاس, قفل زاپاس, قفل زاپاس بند, قفل زاپاس بند بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضایی
قاب مکمل چراغدار آینه ۲۰۶
قابل توجه ۲۰۶ سواران
قاب مکمل چراغدار آینه ۲۰۶ .
مناسب برای انواع خودرو ۲۰۶ .
در رنگ های مختلف و منطبق با رنگ خودرو
با جدا سازی قسمت بالای آینه که همرنگ بدنه خودرو می باشد و جایگزین کردن این قطعه آینه خودرو شما به سادگی راهنما دار میشود .
به همراه راهنمای فارسی ( بسیار آسان )
هر بسته شامل دوعدد قاب راهنمادار برای دو آینه می باشد .
دارای شش ال ای دی بادوام .
محصول به صورت جفت میباشد ( دو عدد ) برای یک خودرو
 

کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود.

خرید


:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی آینه خودرو و منزل, آیینه و شیشه خودرو, آيينه و شيشه خودرو, لوازم جانبی خودرو, یخچال خودرو, آینه, بغل, متن جدید در آینه بغل ماشین ( طنز ), خودرو, رانندگي, آينه بغل, قیمت آینه بغل پراید, قیمت خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد